Hej!
Idag var det upp med tuppen. Vi började klockan 8 med labb i physiologi som handlade om sänkan (eller erythrocyte sedimaentation rate so to say), sen åkte vi direkt till bibblan, åt lunch där, och hade nästa lektion kvart över tre så vi körde gärnet ett par pluggtimmar. Nästa labb var i mikriobiologi och ah, handlade om bakterier åså :) Efter den så hade jag med mig gymkläder fakiskt så åkte och fixade en bok och sen till gymmet där jag gick på ett pas :D Body design heter det så nu är jag designad och klar då!? eller?? 
 
Sen när jag kom hem så lagade jag lite mat och pluggade någon timme till. Nu ska jag svara på några mejl och kolla upp lite erasmus-grejer som jag ju vill söka till. Så nästa år är jag förhoppningsvis iväg :D. Erasmus-program är alltså utbytesprogram som man kan söka som oftast är 1 år, länder som går att söka som har partnerskap med vårat är bla. Tyskland, Italien, Schweiz, Österrike, Belgien, Frankrike och Spanien.
 
Imorgon börjar vi 11.15 och ska vara på kirurgi avdelningen, så först har vi en föreläsning, rast och sen ett seminarium. Efter skolan måste vi åka till International office också men sen blir det nog bara plugg resten av dagen, denna modulen är rätt tuff. Får se om man kanske får in ett yoga-pass på kvällen??? hihi vi får se. 
 
 
Hoppas det är bra med er som jag alltid tänker på, ni är bäst och jag älskar er <3
Här kommer bilder på en lite morgontrött tjej! :p 
 
 
 
 

4 kommentarer

Pappa

09 Feb 2016 11:46

Jag ser ingen bild? Blir bra med Yoga-pass!
DJ

Lukas

09 Feb 2016 22:04

Hej Sara,
Pluggar du fortf. i Kaunas?

Jag kommer vara där någon gång under vårterminen, det vore grymt om jag kunde få lite tips.
Kan jag mejla dig?

Svar: Hej! Yes det gör jag, vad kul. Absolut min mejladress är [email protected]
Sara
None None

Mamma

09 Feb 2016 23:41

Vart tog den morgontrötta tjejen vägen?? ❤️

Lukas

11 Feb 2016 00:35

Tack Sara!
Har nu mejlat dig.

Kommentera

Publiceras ej