Hej!! Nu har till och med helgen hunnit vara så idag var det tillbaks till skolan. I helgen har jag inte gjort sådär jättemycket faktiskt, men det har varit en bra helg! Var på bio i fredags med några kompisar och helgen har jag varvat med plugg och luncher/fika med kompisar så den har varit bra :D
Idag började jag 8.30 så då går jag hemifrån 7.50 ungefär och då hade jag 2 seminarium och en föreläsning i Preventive medicine är det vi har nu. Efter skolan åkte jag till biblioteket för jag behövde skriva ut lite material som jag behövde att plugga på idag. Där mötte jag upp en kompis och vi åkte in till stan och käkade för vi båda var döhungriga 😀

Efter det gick jag hem, pluggade lite och sen gick jag iväg till ett café och satte mig och pluggade också... Så en lång dag! Haha

Imorgon har jag nämligen ett prov och en presentation förutom den vanliga skolan så ska försöka göra hyfsat ifrån mig! Haha :) Men nu har jag precis duschat och kollar lite på idol innan jag ska läsa lite till. Och vad kul att Sverige vann igår!!! :D :D Hade varit kul att se matchen ju :D

Haha och angående mega-milkshaken så har den gjort succé hos flera sen jag posta bilden! Haha såå god. Det är en donut uppe på den - en riktig kaloribomb alltså! Haha :p

Nej nu måste jag tillbaka till buisnes... Imorgon ringer klockan tidigt... Jag skickar med en bild från mig och Amanda ifrån i lördags när vi hade suttit och pluggat ett tag och gick ut och åt.

Saknar er därhemma <3 <3 <3 Hoppas att ni mår bra <3

1 kommentarer

Pappa

20 Sep 2016 21:42

Du kämpar på bra och verkar lyckas kombinera nytta och nöje. Nu är det Sverige mot Finland i hockey också viktig för att Sverige ska gå vidare. Annars har vi kanon väder vilket innebär möjlighet till fina golfrundor.
Kram DJ

Kommentera

Publiceras ej