Hej!
Hoppas att ni därhemma mår bra :D Min vecka har varit jättelugnt och det har varit superskönt, har pluggat en del. Den 12e december har jag min första tenta här, den är i hud och infektion. Det kommer ju vara ett helt ny typ av tenta för mig så kommer nog vara lite pirrigt.
Igår var vi ute och partajade så idag ligger vi lite utslagna och ska snart gå och köpa pizza och bara slappa haha :) Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra men kanske blir det lite party igen men med några andra, men vi får se!

Denna veckan har alltså varit fri från praktiker så det har varit gött :) På måndag börjar praktiken i pediatri (alltså barn) och den är i 8 dagar. Direkt när den slutar så kommer praktiken i Gastroenterologi börja som jag tror är 5 dagar. Så det kommer vara ganska fullt upp fram till tentan. Men så det är ungefär så saker ser ut just nu!

Vill skicka extra hälsning till mamma och pappa också som jag hoppas har det jättebra på kryssningen! Och en extra hälsning till mormor också :) <3

Många kramar från mig <3 <3 <3 Jag skickar med en bild på mig, viola och Mhad som vi bor med när vi var ute någonstans.

2 kommentarer

Pappa

19 Nov 2016 03:41

Ha kul, plugga och kämpa!
DJ

Mamma

19 Nov 2016 03:42

Hej! Skönt att höra att allt är bra och att duvslag prova med en tenta!
Det är smart! Lycka Till!
Kram Mamsen

Kommentera

Publiceras ej