Hej igen! Har haft mycket att stå i den första veckan så är därför jag inte hunnit uppdatera så mycket. Men så nu har vi alltså precis snurrat in på vecka 2 nu och saker har kommit sig lite till rätta!
Just nu sitter jag i skolan faktiskt, vi har skola varje dag mellan 15-19 så det är rätt skönt, sen när praktiken börjar så är den på förmiddagen så det är därför skolan ligger såpass sent :)
Idag efter vi har slutat så ska vi nog hem och spfta lite, man blir ändå lite trött efter 4h nonstop, kanske att vi går förbi mataffären en snabbis bara. Och sen ikväll ska vi iväg till en pub där det kommer vara en del andra Erasmus studenter så det ska bli kul! :D

En liten kort update i alla fall och jag skickar med en bild på mig och viola :D Ta hand om er därhemma <3 <3 <3

2 kommentarer

Mamma

11 Oct 2016 23:41

Verkar som ett bra upplägg med plugget (och erasmusträff på pub också för den delen)! Njut och ha det bra!

Pappa

14 Oct 2016 09:26

Ser bra ut, fint väder och bra mat hoppas jag!

Kommentera

Publiceras ej