Hej!! Nu är det dags att börja blogga igen och jag känner mig peppad! Förra året hade jag mycket plugg och en del resor och det funkade bara inte utan blev mest bara ett stressmoment. Men så nu är jag tillbaka och ska dela med mig av allt som händer så mycket jag bara kan! :)

Så nu är jag tillbaka i Kaunas efter 3 underbara sommarmånader där jag har jobbat som undersköterska för andra sommaren på akuten i Karlstad men också kombinerats med resor, familj och vänner! Det har verkligen varit en toppensommar.

Så igår kom jag tillbaka till Kaunas, men här stannar jag bara i ungefär 4 veckor innan jag beger mig på Erasmus till Sardinien. Det ska ju bli hur kul som helst och är såååå peppad. Men fram tills avgång så får jag bara försöka hålla mig fokuserad och fixa av denna modulen. Anledningen till att jag kommer hit bara 4 veckor innan jag drar är för att det är lättare att göra den kursen här än att göra den på Sardinien.

Så imorgon börjar skolan igen då, det känns jobbigt faktiskt!! Haha vill vara ledig, det är ju världens bästa känsla. Men klockan 9 drar den igång så det blir nog bra, Public health är det jag kommer ha då.
Klockan är bara nio men det kommer nog bli en tidig kväll för mig känner jag, känner mig trött haha :) Kanske kollar på något avsnitt först. Och Georgia är ju så snäll som låter mig bo hos henne under de här veckorna! :) <3

Skriver mer imorgon. Saknar redan all familj och vänner... Haft en såå bra sommar!
Många mång kramar från mig

1 kommentarer

Mamma

01 Sep 2016 20:46

Saknar dig också, jättemycket! Det har verkligen varit en toppensommar och härligt att ha dig hemma 😎
Lycka Till med pluggandet, det lär väl bli en rivstart 😬

Kommentera

Publiceras ej