Nu är jag officiellt längre än halvvägs i utbildningen! Så gött!!
Så idag hade vi första dagen i Public health, ett seminarium som varade i knappt en timme. Efter det så gick vi och pratade med några lärare eftersom vi ska åka på erasmus och etc. Lärarna är jättesnälla och verkligen tillmötesgående för att vi ska kunna fixa ihop det, så snällt.
Efter skolan mötte jag upp Amanda, Georgia, Awaz och Luise för lunch. Så kul att träffa alla ändå! Det var jättekul :) Efter lunchen gick jag och Georgia och fixade lite mer saker och sen nu har jag varit hemma och vilat lite. Jag ska snart iväg till gymmet på ett pass, det blir skönt! Efter det ska jag iväg och se hur Amanda har det i sin nya lya och sen ska vi ut på lite drinkar. Är ju så nyfiken på hur hennes sommar har varit och vill höra allt. Det ska bli jättekul :D vädret här är ju faktiskt härligt också, det går absolut att sitta ute i T-shirt på uteserveringarna, så det gäller väll att passa på innan hösten är här på riktigt! ;p

Många kramar till er därhemma <3 Här kommer en bild från flygplanet när vi var påväg till Madrid för en vecka sen! :) Linnea, jag och Rebecca

Kommentera

Publiceras ej