Hej!
Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova :D Idag har det varit en riktigt hektisk dag med lektioner från 9.45-18.30 med max 30min emellan. Och på heelt olika ställen över Kaunas så har varit mycket åkandes fram och tillbaka! Så när vi tillsist kom hem så hävde vi i oss mat haha och sen kunde jag bara inte hålla ögonen öppna så jag tog en liten tupplur :P På en timme ungefär så baksidan är väll att jag inte känner mig sådär jättetrött nu. Men när jag vaknade till så pluggade jag lite, gjorde klart en föreläsning vi haft i farmakologi, och sen har jag kollat på lite videor på nätet om örat eftersom jag tyckte det var lite svårt att hänga med på allt idag! 
 
Och varmt har det varit! 27 grader har vi haft det idag och riktigt tryckande och tydligen ska det bli samma imorgon så skjortsen på! Imorgon börjar vi 11.30 med anatomilabb men vi drar till gymmet innan det och är lite effektiva. Gymmet ligger dessutom bara 5 minuter från gymmet så det är ganska najs att ta det i samma veva! Sen går vi nog hem och äter lunch och pluggar fram tills att vi har litauiska 16.30. Sen imorgon kväll blir det lite roligare :D Då är vi endel som ska hem till Luise och Viola och sen drar vi ut :D Så det ska bli superkul faktiskt, är riktigt taggad och blir ett bra avslut på skolveckan! ;D 
 
Lite intressant att pappa är mest intresserad av 5.15 haha antar att det är lite ironi! :P :P 
 
Jag längtar iaf till helg :D Det ska bli sååå skönt :D Tänker på er och saknar er <3 <3 
Varma kramar från mig 

1 kommentarer

Mamma

19 Sep 2015 15:43

Ha en riktigt bra helg!
Kram Mamsen

Kommentera

Publiceras ej