Hej!! 
Hoppas ni mår bra <3 Hör så lite ifrån er tycker jag :(
Idag har annars varit en bra dag med plugg och träning. Imorgon har jag litauiska prov så ikväll har jag legat i sängen och tränat lite på det. Tyvärr så kuggade jag testet i path-anatomi som vi hade igår, och som om inte det är bestraffning nog så har de lagt omtagningen på lördag klockan 9! Men det känns okej ändå, är inte en så stor grej och känner mig säker på att jag tar det nästa gång. 
 
Förutom litauiskan så har vi 3 föreläsningar imorgon. De tre sista! Sen lämnar de oss i fred haha. De handlar i alla fall om: 1) Anatomy of the limbic system (anatomi). 2) Learning and memory. Emotions and behaviour (physiologi). och sista 3) Psychostimulants. Antidepressants. Anxiolytics. Antipsychotic drugs. Medicines improving memory. (Farmakologi)
 
 
Ta hand om er och ha en bra dag imorgon ni också <3 Många kramar från mig. 
 
 

3 kommentarer

Mamma

01 Oct 2015 22:50

Åh, finaste Sara! Lycka till imorgon, håller tummarna för dig! Längtar så mycket till den 16:e när jag får åka till Kaunas och träffa dig ❤️

Andrea

03 Oct 2015 18:49

Hejja dig taggen, du ar bast!!

Andrea

03 Oct 2015 18:50

Hejja dig taggen, du ar bast!!

Kommentera

Publiceras ej