Hej :D 
 
Nu ligger jag skönt i sängen! Idag hade vi sista lektionen för den här modulen, en presentation av patientfall. Så det gick bra och nu är det bara att köra på tisdag, onsdag sista dagarna!
Efter dagens lektion åkte jag och mötte upp Ban på akropolis för att hitta något att ha på oss på torsdag när vi åker till Vilnius :D Men vi var superstressade båda två, men jag tror vi var inne i varenda butik i hela Akro haha ut och in sprang vi. Och vi har haft på oss så många klänningar så vi var helt snurriga hahaha. Det var ju inte det enklaste faktiskt.. Mörk kostym är klädkoden vilket innebär att det inte fick vara svart, var tvunget att va knälångt samt i finare tyg. Och nu i butikerna så är ju allt svårt alternativt grått men det är ju inte heller så roligt :P men till sist så, tycker jag faktiskt att vi hittade oss ganska bra klänningar! Ni ska få en sneek peek men på torsdag får ni se den på :D 
 
Så vad är det vi ska göra på torsdag nu då? Jo, ba ba baaaaam vi är bjudna till Svenska ambassaden i Vilnius då Kungen och drottningen kommer dit på någon ceremoni och ska inviga (något som jag inte riktigt vet). Så då känns det ändå som att man kunde kosta på sig en ny klänning.. :D Nej men det ska bli såååååååå kul. Vi är så exalterade och tycker det ska bli så roligt! En gång i livet grej ju! :D Så eftersom vi ska vara på plats 16.50 så blir det mer eller mindre direkt hem efter tentan och snurra om till finlir och åka till Vilnius. Men sen åker vi hem på kvällen igen för vi båda har skola dagen efter, 8.30 -.- haha Så då börjar redan nästa modul. Och vad händer efter skolan på fredagen då? Joo då åker jag iväg till Warsawa med några kompisar! Hahaha kommer vara lagomt trött... Men vi tänkte att det kan vara mysigt och jag har aldrig varit i Polen, det är jag, Luise och Georgia som åker. Fredag till söndag. Och bara ta det lugnt, shoppa, fika och kolla runt på stan, skönt efter-tenta häng! Bussen tar 6h så det är helt ok ändå. 
 
Wohoooo. Inte illa pinkat :) 
 
Och här är vad jag tänkt att ha på mig! Och uppsatt hår blir det till 
 
 
Men så med detta sagt så känner jag att nästan min största utmaning just nu inför denna tentan är att ha huvudet med i spelet... Det är lätt att tänka på annat när det är så mycket som händer. Men från och med nu så är det bara tentan som gäller och när jag har lämnat in provpappret får jag tänka på allt kul och planera. Just nu är det bara en sak som gäller och det är tentan.
 
Många varma kramar från mig <3 <3 <3 <3 Ni är bäst! 

3 kommentarer

Andrea

06 Oct 2015 18:15

snygg klanning!!

Pappa

06 Oct 2015 19:17

Mycket på gång för dig nu! Hoppa du kan foka på tentan. Jätte Lycka till! Ha det kul på torsdag kväll och sedan i Warzawa.
DJ

Mamma

06 Oct 2015 23:02

Vilken ursnygg klänning! Kommer passa bra för ändamålet 😄
Lycka Till med plugget. Den 8/10 blir verkligen en dag med extra allt för dig! Kram Mamsen

Kommentera

Publiceras ej