Hej hopp :D 
Idag har vi varit lediga för här är det röd dag idag! Det är Litauens "födelsedag" men så idag har vi varit hemma och pluggat eftersom biblioteket varit stängt. Men vi tog oss en liten promenad i vårvädret och gick och åt lunch :D Sen gick vi och solade också hihi.... Inte bra men man blir ju så sugen när våren kryper sig på att vara lite extra fräsch! 
Nu är jag nyss hemkommen från gymmet också där vi körde ett riktigt svettigt pass. Vi testade ett nytt pass som heter X-fit som är cirkelträning med olika stationer mer eller mindre :D Jättekul men shit vad tufft det var. Men ledaren var jättebra så det var kul. Ska verkligen gå igen, första gången på nytt pass är ju också alltid jobbigast för man vet inte riktigt programmet och vad man ska göra sen åså... 
 
Nu ska jag hoppas in i duschen och sen fortsätta plugga! Det blir en lång pluggkväll ikväll... Vi har också förberett en Power-presentation tills imorgon som vi har i litauiskan, den har vi två och två så jag och Amandda ska prata om Vilnius i ca. 15 min och alla har olika Litauiska städer. 
Annars i Metabolism så kör jag på med Histologi och hoppas jag kommer komma en bra bit på den idag också även om jag måste träna in presentationen.
 
Annars imorgon så har vi två föreläsningar och litauiskan då. Första föreläsningen är i Environmental och den andra i patologisk anatomi, vilket också innebär att nästa test från dem kommer vara på fredag, så imorgon kommer det bli mycket pat-anatomi plugg! Vi slutar inte förrens närmare 17 (lång dag!). Så efter skolan får vi nog stanna på bibblan till stänging och hoppa träning eller andra roligheter... :) Men det blir bra, är skönt när man känner att man är effektiv också! 
 
Nu måste jag hoppa in i duschen och återgå till plugget!! 
Tänker på er <3 <3 <3 
 
Förresten! Den 30e ses vi, då kommer jag till Sverige :D 

2 kommentarer

Mamma

11 Mar 2015 23:03

Lycka Till med allt plugg! Längtar till den 30:e ❤️❤️❤️

Pappa

12 Mar 2015 08:43

Heja, heja, heja! Alltid roligt att läsa din blogg. Heja, heja!

Kommentera

Publiceras ej