Hej! 
Jag har precis ätit lite frukost och ligger fortfarande kvar i sängen :)) 
Igår var verkligen sommaren här och att vara i solen var nästan olidligt! Dagen började med plugg, sen mötte jag upp en kompis för lunch och sen gick jag och Amanda till parken och hände lite i solen. Så skönt! :D På kvällen gick jag dock tillbka till plugget och Amandas pappa och hans fru är ju här på besök också så de kom hit lite på kvällen :) 
 
Så nu ska jag sätta mig och göra klart det jag inte hann klart med igår och sen ska jag åka ut till bibblan och låna en ny bok så jag kan börja på nästa ämne, det blir nog path-physio! Så så ser planen ut :D Ska dock bli strålande väder idag också så får se om jag kanske kan gå till parken nån/någr timmar senare ;) ;) haha :D 
 
Annars så är allt bra! Men lite stressad över plugget. Också för att det är ett nytt upplägg på tentan för oss så det blir lite ett nytt sätt att plugga. Plus att jag behöver verkligen klara den på första försöket!
 
På frågan om ljusinsläppet i nya lyan så är det ju en källare liks! Haha nej men det kommer säkert bli okej. Och tro oss, vi tycker det är tråkigast av alla med flytten! 
 
Men sådär nu ska jag sätta igång med dagen :D :D Hoppas ni mår bra <3 <3 vi ses snart <3
 
En bild från igår
 

2 kommentarer

Pappa

08 Jun 2015 20:23

Härligt att värmen har kommit till dig! Lycka till med studierna nu. Håller alla tummar. Försök att inte bli nervös utan intala dig att du är bra och inte behöver vara orolig. Du är mycket välkommen hem och hinner nog utnyttja kuvösen!
DJ

Andrea

08 Jun 2015 21:43

snygga skor!!

Kommentera

Publiceras ej