Hej! 
Så dåligt skrivande av mig nu... Men nu är jag tillbaka och det på heltid :D 
 
Idag har vi haft två praktiska lektioner på sjukhuset i ämnet diagnostik, men pga influensa-epidemi så kunde vi inte gå runt och träffa patienter utan det fick bli lite alternativt! 
Nu har jag och Amanda precis varit och käkat och kommit hem.. :) Nu står softa på schemat och sedan ska vi sätta igång med plugg innan det blir gymmet klockan 18! Efter gymmet går vi förbi akropolis och handlar, hem laga mat, och avslutar dagen med litauiska plugg inför prov på onsdag. Även på fredag har vi prov i den andra litauiskakursen. Så så ser i alla fall denna dagen ut!! 
 
Annars mår jag bra och saker och ting är okej! 
Hoppas att ni där hemma alla mår bra och att våren börjat komma <3 Älskar er <3 <3 <3
 
 
En bild från i lördags när jag och Amanda passade på att gå ut i solen
 

1 kommentarer

Pappa

23 Feb 2015 22:05

Du ser ut att må bra, härligt! Allt gym nu måste betyda att du snart är fit för innermittfält, eller! Lycka till på litauiskaproven.
DJ

Kommentera

Publiceras ej