Ja det kan man ju tro! Haha nej men här är jag nu, tillbaks igen! 
 
Jag har dock åkt på en riktig dunderförkylning som är inne på andra veckan, men går ju helt klart åt rätt håll så förhopnningsvis ger den med sig snart! 
 
Annars så läser vi ju circulation just nu. Alltså hjärta + alla kroppens kärl förstås! De största ämnena för den här modulen är Diagnostik, Physiologi och Patologisk anatomi, de står tillsammans för 60%. Och den här modulen är riktigt kul faktiskt! Men mycket att lära såklart :) 
 
Men litauiska har vi inte haft på två veckor och det har ju varit såå skönt! Men nu den här veckan drar den igång igen, men det är väll bara att kämpa på sista! Klockan 14.30 har jag föreläsning och innan dess ska jag ta det lite lugnt och sen duscha :D :D :D haha Skriver mer imorgon! 
 
 
Kolla in min nya scrub förresten :D 
Och förlåt att jag varit så frånvarande på sistone, ska verkligen skärpa mig! Men har tänkt på er lika mycket som vanligt för det <3 <3 <3 Saknar er <3
 
 

1 kommentarer

Pappa

20 Apr 2015 18:48

Vad är scrub? Tråkigt med förkylningen. Jag har hamnat i samma åkomma och den till och med yttrade sig i en öroninflammation där det gick hål på trumhinnan! Typisk barnsjukdom vid 60 års ålder, inte dåligt!
Krya på dig och njut av våren!

Kommentera

Publiceras ej