Hej! :D 
Hoppas att ni mår bra därhemma <3 <3 tänker på er. 
 
Idag har jag haft test i farmakologi eftersom att vi har läst klart den för den här modulen så då avslutade vi den med det här testet. Sen kommer den ju också med på sluttentan för hela modulen också. Men det kändes bra, jag har pluggat väldigt mycket och jag & Amanda sa till och med innan vi åkte dit idag att vi skulle nog klara provet om det så var sluttentan i farma så som vi pluggat haha. Men det känns också skönt eftersom vi börjar med mikrobiologin imorgon och direkt efter den med biokemi och sen har vi bara 2-3 dagar för review.. :)
 
Vet inte så mycket om mikrobiologin eller hur den kommer vara, men imorgon har vi två föreläsningar i alla fall så då har man väll fått något grepp!
 
Efter provet så åkte jag och några i gruppen till en favvo-restaurang som ligger lite utanför stan, Talutti heter den. Sååå najs :D Sen mötte jag upp amanda och vi åkte till svenska konsultatet här i Kaunas för att hämta röstkort och nu ska vi brevrösta, känns ändå bra att göra det. Ett tag funderade vi på att strunta i det för vi kommer ändå rösta på olika block och då jämnas det ju ut?? eller?? haha jag tyckte i alla fall att det lät smart. 
 
Men så nu har vi varit hemma och vilat lite, vi gick upp tidigt imorse och läste igenom det sista så vi var ganska trötta. Och nu klockan sju så ska vi till gymmet på....... yoga! Hahaha. Om möjligt så är jag och Amanda lika osmidiga och ärligt talat så är vi rätt less på det. Så nu ska vi ta ett krafttag. Som gammal hockeyspelare och fotbollsspelare så ska vi inte ge upp. En gång i veckan, märker vi inga resultat efter en 6 gånger så får vi väll ta det från där men det är faktiskt bra att vara rörlig, eller i alla fall inte så stela som vi är. 
 
Så nu ska jag byta om!! :) Varma kramar till er <3 <3 <3 <3
 
 
 

2 kommentarer

Mamma

09 Sep 2014 17:40

Yoga! Låter super :-) Kan inte göra annat än nytta!
Hoppas det gick bra med tentan, trodde det var imorgon du skulle ha den...
Tänker på dig! Kram Mamsen

Pappa

09 Sep 2014 20:52

Mycket bra att rösta. Vi i Sverige vet inte hur bra vi har det med att kunna rösta bort/till politiker, det ska vi vara rädda om bla genom att ta till vara vår rösträtt.
Låter bra annars med ditt plugg och yoga för att minska den värsta stelheten.
Hälsningar från Kenya

Kommentera

Publiceras ej