Hej!
Här ligger jag fortfarande i sängen haha...... :D Så skönt. Vad har hänt de senaste dagarna då och vad står på schemat nu? 
Igår så blev det plugg mest hela dagen men på kvällen hade vi ett event med skolan som vi var på :D Det var hur kul som helst men har ju nu då resulterat i något som jag skulle vilja kalla severe hangover. Men bäst för mig är att ta mig i kragen snart här, för imorgon har vi seminarium och då är det några grejjer som vi ska ha läst på om innan. Glycerol phosphate shuttle och Malate aspartate shuttle så jag ska börja kolla på det strax. På tisdag har vi ett prov i biokemin också, något som kallas Lab defence, antingen så blir man godkänd eller inte. Men för att få skriva sluttentan så krävs det att man har ett plus. Det har jag ju såklart pluggat en del på redan men ska fortsätta senare :) 
 
Hehe det var en liten uppdatering från meeeeeeeej :D Många kramar från mig <3 <3 <3 Tänker på er

2 kommentarer

Pappa

28 Sep 2014 20:41

Härligt att läsa ett nytt inlägg från dig! Hinner du träna något? Nu vet jag ett ställe där tom du skulle tycka att det är för mycket shopping!
Ha det bra! Kram.
DJ

Mamma

29 Sep 2014 21:35

Lycka Till på seminariet i morgon! Håller tummarna för dig <3 <3 <3
Kram Mamma

Kommentera

Publiceras ej