Haha Hej! 
Förlåt för jordens sämsta uppdatering.. Men nu är jag tillbaks på banan igen. 

Jag har haft en jättebra helg :D sen har jag haft en del plugg också så därför det har varit lite fullt upp. Idag hade vi seminarium i microbiologi där jag har jobbat med en israelisk & en tysk tjej och vi gjorde grymt bra ifrån oss idag så det var bara glada miner efteråt :D *hiiiiiighfive*. 

Idag ska jag ta det ganska lugnt, har precis ätit, vi slutade skolan sent så vi får se. Ska försöka köra på med lite plugg om jag tror det kommer gå bra.. Hehe.

Imorgon har vi bara en lektion, en praktisk lektion på förmiddagen, ska bli sköööönt :D blir typ som och vara ledig hihi

Tänker mycket på er därhemma <3 <3 <3 

Väntar på bussen med gruppen hehe..


Och däääääääär kom vi på att vi hade litauiska läxa. Ha en fin kväll <3 <3 <3 

Kommentera

Publiceras ej