Hello!!
En rooooolig nyhet :D Att jag har bytt studiegrupp till Amandas, så vi kommer ha labbar och litauiska m.m. med varandra också. Vi tycker att det känns skitbra och det kommer nog bli grymt. Vi kommer antagligen tröttna på varandra ibland men just nu känns det mest som en stor trygghet inför år två då vi annars i princip inte skulle haft några lektioner tillsammans. Åh det känns såå skönt!! Igår va vi också och köpte gymkort, vilket också känns gryyyyymt. Ska bli så skönt att komma igång med träningen igen. Jag behöver verkligen det! :)

Nu har vi haft 4 föreläsningar på två dagar och jag tror det gäller att försöka hålla undan faktiskt för annars kan det bli lite mastigt att ta tag i under helgen.. ;) Imorgon börjar vi klockan 13.00 men ska försöka gå upp i tid för att hinna till gymmet samt plugga. Imorgon är det praktiskt i farmakologi och litauiska, tydligen är vår språklärare hemsk.. Men det beror väll kanske på hur man behandlar henne också! Vi får se :)


Nu ska jag snart kojjsa så jag säger goooodnaaaaattt :D :D :D 

1 kommentarer

Mamma

03 Sep 2014 08:48

Åh, finaste <3
Låter som en bra plan att plugga ihop och att ni tar er tid att träna också! Kram

Kommentera

Publiceras ej