Hej! Sådär efter en liten paus pga tenta och utflykt! Men nu känner jag mig alltså redo igen, detta mycket pga att jag fick resultatet för preclinics......- Jag blev godkänd!!!! Så nöjd och glad förstås! :D Wiiiiiie
 
Och i helgen så var ju mamma här och hälsade på mig och det var dundermysigt <3 <3 Precis vad jag behövde efter en stressig period <3 <3 Också åkte vi till vilnius lör-sön som också var jättekul!
 
Så nu har vi börjat med nästa modul, locomotion (rörelseapparaten). Den innehåller också sex subjects (ämnen) där anatomi är head department och de andra är biokemi, farmakologi, histologi, radiologi och kirurgi. Ska bli roligt med mycket anatomi igen, det är det roligaste! 
 
Idag har vi haft två föreläsningar, en i farmakologi (olika mediciners verkan på benvävnad etc.) och den andra i radiologi (att läsa röntgenbilder) och sen även en litauiska lekton... :) 
 
Imorgon är vi på kirurgi avdelningen på sjukhuset där vi först har en föreläsning i trauma och sen ett seminarium (trauma och mjukdelsskador) så blir en heldag :) Och sen en litauiska lektion på det! 
 
Så idag ska jag försöka somna i hyffsad tid... Godnatt på er <3 <3 <3 tänker på er <3

2 kommentarer

Pappa

23 Oct 2014 21:39

Supergrattis till tentaresultatet! Mycket roligt att läsa ditt uppskattande omdöme om att läsa anatomi, så här direkt efter tentan.

Pappa

23 Oct 2014 21:39

Supergrattis till tentaresultatet! Mycket roligt att läsa ditt uppskattande omdöme om att läsa anatomi, så här direkt efter tentan.

Kommentera

Publiceras ej