Hej! Ja här är allt bara bra... Haha nej inte riktigt :( :( antar att hösten slagit till på riktigt.

Hela helgen har jag legat mer eller mindre legat i fosterställning med feber och muskel -& ledsmärta så jag knappt kunnat resa mig. Både igår och idag har jag varit hos läkaren för tester. Riktig magkatarr slog till på lördagen, läkaren kunde också konstatera efter blodprov att jag hade en rejäl bakterieinfektion. Jag hade även urinvägsinfektion som jag nu fått antibiotika emot men de är inte säkra på att det är allt men det hade jag garanterat i alla fall. Fick också reda på att min hals är knallröd och det är väll inte så förvånande eftersom mina halsmandlar är stora som äpplen. Glömde jag säga att jag drog på mig ett ryggskott igår när jag böjde mig efter mobilen...

Trots läkarintyg så är vi inte tillåtna att missa lektioner, även med bara en missad så måste man ta igen den enskilt med professorn... Så ja plugget går sådär men nu vill jag bara vila. Släpar det ena benet efter det andra mellan lektionerna.

Nu är det iaf massa paracetamol, dinlofenak, tabletter för magen, strepsils, vitaminer och antibiotika som gäller. Men de vill att om jag inte känner mig bättre om tre dagar redan så ska jag komma tillbaka... 

Just nu vill jag bara ligga under täcket hela dagarna. Min kropp är slutkörd. När är det helg egentligen...

 Bloggen lägger sig i ide tills jag känner mig bättre. Kramar till er <3 <3 <3

2 kommentarer

pappa

05 Nov 2014 21:28

Usch, usch. Vad händer? Usch!
Kramar

Andrea

09 Nov 2014 20:36

krya på dig taggen!!! <3

Kommentera

Publiceras ej