Hej!
Just nu sitter jag på bibblan, jag och Amanda har kört gärnet hela dagen, en kvart efter öppning var vi här så mycket cred till oss! Men nu börjar man bli rätt sliten så ska snart dra oss hemåt!

Har bara lite plugg att kvar att fixa inför imorgon då. Imorgon bitti har vi tutorial och då ska jag prata om psykologiska aspekter för någon med Duchenne muscle syndrome. Har inte förberett det något så det får jag göra innan jag lägger mig.....

Och förresten! Igår fick vi reda på bästa möjliga överraskningen - att provet är på torsdag och inte på onsdag! Haha det bääääääääästa som kunde hända!! 

Så tre hela pluggdagar har vi kvar efter idag. Så behövligt! 

Annars så är det bra :D Är ju frisk från sjukdomen som känns så skönt... Vädret har varit tristare är tristast med snö/regn men det kanske är lika bra så man har velat hålla sig inomhus! Men jag längtar till julen jätte jätte mycket :( :( ska bli så skönt att få komma hem och så roligt att få träffa alla <3 <3 <3 <3 

Här är en bild från idag när vi lunchade ;P idag hade vi tagit med oss matlådor... :)



2 kommentarer

Pappa

23 Nov 2014 22:53

Du ser så härligt glad ut på detta foto och på alla andra också!
Stort Lycka Till på provet på torsdag!
Önskar pappa från ett varmt Bangkok.

Mamma

23 Nov 2014 23:14

Skönt att inte tentan var flyttad åt andra hållet :-)

Kommentera

Publiceras ej