Hej! Nu ligger väskan packad på golvet och imorgon bitti tutar jag iväg. Shiiiiit alltså! Men först ska jag ha lite kul här med några vänner ikväll, det ska bli roligt :D Jag har spelat in en loten video här också hihi
 
Till er svenskar som blivit antagna till Kaunas till hösten vill jag bara säga grattis till och bra jobbat! Om ni har några frågor som ni undrar över (vad som helst!) så är ni jättevälkomna att höra av er bara :D Ni kan adda mig på facebook (Sara Bergström) eller mejla mig på [email protected]. Bloggen kommer nämligen gå i ide nu tills i höst när det blir dags igen :D Annars kommer jag träffa er på er första dag i skolan och några av er kommer jag också vara mentor för så då ses vi. Ha en jättebra sommar alla! :D Många kramar från mig!!!!!!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej