Hej! Nu är jag alltså tillbaka i kaunas och  resan gick toppen! :) Jag hade dock glömt bort hur kallt det är här, plus att det blåser mycket - trots viking så kan jag med handen på hjärtat säga att det knappt är så man kan vara utomhus..! Tur att Amanda varit så snäll och satt på värmen åt mig tills att jag skulle komma hem <3 <3 <3 

Vi har åkt fram och tillbaka med bussen igår och idag med grejjer, man har allt samlat på sig en del alltså. Idag skulle vi ha fixat internet egentligen men det är inte så lätt som foreigner (utlänning) och det vet jag också sen norge... Men vi ska snacka med ägaren till lägenheterna istället och se om han kan hjälpa oss. Han är verkligen en pärla som alltid tycks ställa upp! 

Men vi fick tag i något annat roligt i alla fall, nämligen - en tv! Jag och Amanda köpte en varsin. Och lättlurade som vi är så slutade det med någon hypad "smart tv" hehe... Nej men den var faktiskt, lyssna nu, den mest PRISVÄRDA! Vi är i alla fall supernöjda och nu kan vi kolla på film på en tv!! :D 
Sen köpte vi en dammsugare också men det var mest tråkigt och dyrt.

Imorgon ska vi upp i ottan och åka till Ikea och köpa fina saker :D :D :D jag har tagit bilder också såklart!: 












Har varit jättekul att vara hemma och träffa er <3 nu fortsätter vi höras på bloggen! 😃😃 många kramar till er från kyliga Litauen 😘

2 kommentarer

Pappa

31 Jan 2014 22:43

Är sängen/bäddsoffan skön att sova i?

Mamma

01 Feb 2014 19:35

Åååh, vilken mysig lya :-))
Härligt!

Kommentera

Publiceras ej