Hejhej! :D 
Och vilken slappardag jag har haft! I fredags var jag på bio med en kompis, västa skräckisen, "Conjouring" hette den - jag rekomenderar er som inte vill sova på två månader att se den.. ;D Så igår var jag sugen på lite fart igen så då gick jag, emma, amanda och en annan svensk tjej, Karolina, som läser till tandläkare ut och träffade kompisar :) Det var kul som vanligt såklart! 
 
Idag har jag relaxat hehe har kollat igenom materialet för nursing lite eftersom vi tentar av det på fredag, men det ska inte vara någon stor tenta utan mer som ett prov liksom. Gick en sväng till biblioteket också för att låna böckerna vi behöver för imorgon. Imorgon börjar Cytology och Parasitology som vi läser på heltid i ca. 3 veckor. Den kursen läser vi tillsammans med veterinärerna och därför kommer de lektionerna ligga ute på veterinärcampuset, vilket innebär tidiga mornar för oss! Vi har nämligen första lektionen klockan 8, en teoretisk lektion och en praktisk lektion, sen har vi även latin på eftermiddagen. Latinläraren är för övrigt ännu galnare än litauiskan... 
 
Nu ska jag sätta på en film och mysa, många kramar till er därhemma <3 Lägger till lite bilder från Ceremonin i fredags också :D
 
 
 
 
 
 
Emma på scen :)
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Mamma

29 Sep 2013 17:05

Häftigt med flaggorna!
Finns det kurslitteratur på bibblan så att det räcker till alla, eller är det först till kvarn som gäller...?
Hoppas du fick tag på det du behövde!

Lars

30 Sep 2013 20:26

Nu verkar det sätta igång på allvar! Tror och hoppas det kommer gå bra för dig då också. Jag ger dig en rapport om läkarbehovet i Kenya nästa vecka.
DJ

Kommentera

Publiceras ej