Hej! Hoppas att ni har haft en bra helg :D På bilder som jag sett både från Stockholm och Karlstad så verkar solen skina, vad skönt! :D Jag har haft en jättebra helg, på fredag gick vi ut och partade och det var superkul. Men resulterade i att studierna blev ganska lidande på lördagen hehe... men det är okej faktiskt. Årets lycka var att på kvällen sen kunna streama melodifestivalen! Satt bänkad med pizza, cola, tända ljus och godis igår klockan 20.00 (kl.21 här). Då mådde man riktigt bra! hahaha 
 
Idag har vi pluggat hela dan, var på gymmet också och det var riktigt skönt :D Mest har vi pluggat inför tisdag då vi har ett prov igen. Resultatet från provet i torsdags har vi inte fått än och där känner jag att det är 50/50 verkligen, det kan tippa åt ena eller andra hållet, imorgon får vi resultatet på det. Jag har redan dragit på mig ett omprov så känner lite press inför nu på tisdag speciellt eftersom jag inte heller vet hur det förra gick. Nästa är på olika typer av benmärgscancer och ah det är minst sagt mycket. Men jag har en till dag att plugga på. Och bli inte rädda nu för jag sa att jag har ett omprov! De flesta har dragit på sig något. Det är bara det att omproven ligger på samma dag sen (på lördag) så det kan vara jobbigt att ha flera. 
 
Imorgon börjar vi 10.30 med presentation av patientfall och sen är nästa lektion 15.30 med föreläsning. Då är det den föreläsningen som vi alltså har prov på på tisdag, så det är rätt taskigt att de lägger den dagen innan bara (och rätt sent på dagen dessutom). Men vi ska allt klara det :D Jag har faith on us :D 
 
Nu ska jag skriva ihop en powerpoint tills på tisdag då vi har första mötet med SLFS sen vi blev en ny styrelse. Ska bli kul! 
 
 
Jag saknar er och det ska bli såååååå kul att komma hem! <3 <3 <3 :D :D

3 kommentarer

Pappa

29 Feb 2016 18:08

Verkar som du fortsätter att klara att göra bra kombinationer, plugg, nöjen, träna, vila. Hörde också att du fixade det senaste provet - gött! Kan meddela att FBK kanske håller på att varva upp. Mycket bra bortamatch i helgen mot Skellefteå som FBK vann. Säsongens bästa match, jag såg den på TV.
Kram DJ

Anonym

22 Mar 2016 15:14

Hej Sara hoppas allt flyter på. Har blivit antagen till hösten, är så spänd och rädd att jag svimmar snart. Har lite frågor och undrar om du orkar besvara det. Ha en fin dag. Kram Jasmin

Svar: Har skickat till din mejladress :)
None None

Anonymm

02 Aug 2016 21:00

Hej! Har läst din blogg lite här o där, väldigt intressant. Dessutom är det roligt att höra vad du har vart med om genom åren. :) Jag kommer börja studera som tandläkare i universitetet och har lite frågor, har du möjlighet och svara på dom?

Kommentera

Publiceras ej