Hej!
Jisses Amalia vilken vecka! Så i fredags var det dags för Metabolism tentan, den gick inte så bra. Jag hade inte huvudet med mig och fick mer eller mindre hjärnsläpp. Så jag förväntar mig inte att det gick vägen. Men får resultatet imorgon så får se då :) 
Efter tentan blev det självklart galej hehe. Det var jättekul faktiskt och kul att bara träffa och umgås med alla :D 
 
Sen den här veckan så kör de på med oss igen med 4 prov och många föreläsningar. Men nu är det bara denna veckan innan påsk så är bara att klämma ut det sista!! 
 
OCH IMORGON KOMMER DOM. Det är ju typ det jag längtar till mest av allt! Linnea, Moa och Josse - så kul!! Har planerat massa grejjer som vi ska göra :D 
 
Okej nu ska jag plugga till prov imorgon, tänker på er <3 <3 <3 snart kommer jag hem! :D 
 

1 kommentarer

Pappa

25 Mar 2015 21:50

Bäst vad som än händer!

Kommentera

Publiceras ej