Hej! 
Idag har jag haft en låång dag på bibblan med böcker i högar.., men jag får skylla mig själv då jag igår inte fick något gjort pga att vi hamnade på n födelsedagsfest i fredags ;D Men jag ångrar inte det dock, vi hade superkul och många av våra vänner var där! :) Men vi får jobba lite hårdare nu dock... 
 
Så ett tio-timmars pass blev det idag och vi hamnar nog på bibblan imorgon också tror jag. Men imorgon har vi en lång dag som börjar med biokemilabb (vilka brukar vara ganska svettiga), sen ett farmakologi seminarium där jag och amanda har förberett en presentation om Statins som används mot kranskärlssjukdomar/högt cholestorolvärde och sen har vi litauiska lektion. Så vi slutar inte förrens 16.30 men det är nog bara att försöka samla kraft och åka till bibblan till klockan 22 någonting iaf.. 
 
DJ undrade om spinningen.. haha nu har vi ju bara varit på det en gång! Men nej då var det bara jag och mandis där och instruktören var på en skärm haha så jag vet inte hur vi peppade oss igenom passet... som för övrigt var 60 min! tydligen fanns det ett 40min också men det hade vi missat -.- haha. Men nu får vi se, imorgon blir det ingen träning pga av att vi har för många lektioner... Vi måste plugga varje dag nu så om vi har tre lektioner på en dag så blir det tufft. Och de flesta lektioner är över 2h långa och ligger ungefär 30 min från varandra :/ 
 
Men nu ska jag sova.., imorgon bitti kommer elektriker och vi måste upp och plocka undan innan dess så vi har ställt klockan tidigt. Hoppas att ni har haft en bra helg också <3 <3 och är redo för en ny vecka <3
 
 
Stötte på en bild på instagram som bara påminde mig så mycket om Segerstedtsplan... hahahaha
 

1 kommentarer

Pappa

03 Mar 2015 22:59

Vad menar du? Har det varit något fel på IT-servicen på segerstedtsplan?
Fortsätt nu att hålla i träningen! Finns det ingen fotboll du kan vara med i?
Några uppmaningar att hålla i pluggandet verkar du inte behöva! Bra jobbat!
DJ

Kommentera

Publiceras ej