Heeej :D 
Nu ska jag snart sova :D  Idag började vi 11.30 med seminarium som inte var någon höjdare. Inte för att jag inte hade läst på innan eller för att jag inte kände mig förberedd utan bara för att det var väldigt stökigt och folk överallt, jag blev bara arg på situationen. Så dålig start på dagen. Men efter lugnade Kiefer och Amanda ner mig så jag kunde samla mig igen ;P Nej men det var inte allt för illa. Seminariumena i Biokemi är har inte samma upplägg som de under tex mikrobiologin. I biokemin får vi ett papper med ca 3 uppgifter (i ungefär 6 olika versioner), och där vi får använda alla medel för att lösa dem och sedan måste vår professor kolla igenom våra papper och godkänna genom att sätta sin signatur, och därmed får man alltså ett plus i pappret. Ett seminarium är ungefär 1,5 timme. 
 
Efter seminariumet åkte jag och Amanda till biblioteket och käkade lunch, pluggade i två timmar (det plugget gick bra!! haha) Innan det var dags för litauiskalektion. Som vi slutade klockan sex, då drog vi och handlade - hem och laga mat och softa lite, och så pluggade vi några timmar till. Och nu ligger jag här :D haha ska bli skönt och sova! 
 
Idag var sista dagen med biokemin så nu torsdag och fredag kommer vi vara på patologen och ha sista ämnet under den här modulen, patologisk anatomi. 
 
Imorgon förmiddag ska jag gå och försöka fixa foto till ID kort, sen har vi bara en föreläsning och sen kommer vi nog vara på bibblan resten av dagen :) Blir nog gymmet också :) Har muntligt prov i litauiska på fredag så det kommer nog bli en del plugg inför det imorgon.. 
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av min favorit-serie.... Greys anatomy! Innan jag somnar :) Så nu säger jag godnatt <3 <3 <3 tänker på er därhemma. Och snart kommer mami hit :D :D :D Det tycker jag ska bli så roligt <3

Kommentera

Publiceras ej