Grattis till min fina mamma på mors daaaaag <3 <3 <3 
 
Och nu var det söndaaaaaaag igen, shit vad tiden går snabbt alltså. Sömnbrist som vanligt haha, men nu kan vi inte skylla på att vi inte har haft tid att vila haha.... Det är bara det att vi gör aaaallllt annat utom att vila, shit alltså. Men inatt dåååååå ska jag försöka sova ikapp!!
 
Vi har varit på galej både under fredag och lördag :D Superkul helg. Lördag och söndag har vi åkt ut till ett ställe som heter Kauno Marios där det är strand och man kan bada och sådär :D Jag och amanda tillbringade dock mer tid i trampbåt än på själva stranden :P Nu har vi alltså roat oss hela helgen, men nu är det back to buissnes. Imorgon är det litauiska prov både muntligt och skriftligt.. som känns lite sådäääääär som vanligt, men det är inte förrens klockan tre så har lite tid under dagen. Annars är vi lediga måndag och tisdag eftersom det är sluttenta på onsdag, så det kommer köras gärnet på bibblan under de här dagarna. Ska nog åka ut till skolan ändå för att kolla mitt resultat från i fredags så jag vet hur jag ligger till innan onsdag! :) 
 
Sen vill vi jättegärna visa er vår lägenhet meeeeeeeeen alltså ordet bombnedslag för att beskriva situationen räcker inte ens. Men vi har bestämt att vi ska städa på onsdag är det storstädning så efter det ska vi få upp några bilder, för vi vill ju visa er också!! :D 
Och igen! En jättestor kram till min finaste underbaraste mamma <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 
 
 
 
 
Haha okej jag ska visa er antagligen världens roligaste bild, vi kan inte sluta skratta när vi ser den. Bilden är smygtagen av Amanda idag på stranden haha. Alltså det började regna så alla ställde sig under träd tills det skulle sluta och där står han. Kan ju inte bara vara vi som får sjukaste Stig-Helmer vibbarna!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej