I made it! eller, we made it! 
Nu är jag alltså hemma efter en godkänd anatomitenta, och inte vilken som helst utan den absoluta sluttentan. 
 
Jag har precis slagit rekord i duschlängd, tänker inte ens berätta för er när senast jag tog en dusch var, slängt in sängkläderna i tvätten (som för övrigt kommer rulla hela dan). Och ligger nu i soffan och dricker vatten. Lite vanligt hederligt vatten, inte kaffe eller redbull. 
Den här dagen går ut på att försöka bli människa igen.
 
Den här kursen har varit otroligt rolig. Jag älskar utmaningar och att få pressa mig själv till mitt yttersta! Det är då man märker vad man är kapabel till. Med handen på hjärtat så kan jag säga att jag varendaste dag under anatomin i november tills nu har gett precis precis allt. Varenda droppe energi har jag klämt ut i varje prövning, förstår inte själv vart mina superkrafter har kommit från. Jag känner inte att jag borde ha gjort något annorlunda utan att jag haft ett bra upplägg genom hela kursen.. 
Och vilket team vi har varit, jag, emma och amanda. Hjälper varandra till hundra procent och delar med oss av allt vi vet! Alltid någon som har fått bättre grepp om något än någon annan och tvärtom. Peppar varandra om någon är lite seg, tipsar varandra och stöttar såklart!! <3 <3 Och att vårt hårda arbete belönade sig är ju bara fantastiskt, och så det ska va såklart. Jag trodde inte det var möjligt att kämpa för något så mycket som vi har kämpat under den här tiden, kan nästan inte fatta det. Och det är såklart så som våra sex år här kommer se ut mer eller mindre. Men som jag sa i början så är det ju också det vi tycker om. 
 
OCH Herrregud vad vi är bra alltså!!!!!!! Är såååååå glad!! Och självklart har vi haft otroligt kul också med tusen skratt och fnittrande alla övertrötta kvällar, så inte bara blod, svett och tårar. Haha började skratta nu bara jag tänkte på det 
 
Haha jaaa, vet ni vad jag ska göra nu? 
Kolla på en film!!
 
Så tack för mig och hoppas ni mår bra <3 tänker mycket på er
Varma kramar <3 <3 <3 <3

1 kommentarer

Mamma

27 Mar 2014 12:42

Tänker på dig också! Himmel vilken fantastisk prestation! Är så glad för att ni stöttar varandra och peppar varandra :-) Det är guld värt! Och att ni bor i samma hus - det är också guld!
Stort, stort GRATTIS!

Kommentera

Publiceras ej