Ikväll tror jag att vi har hittat vår favoritrestaurang här i Kaunas! Supermysig och sååååå god mat!! Haft en jättemysig kväll med mina fina <3
 
I eftermiddag fick vi reda på att vi är välkomna på visning imorgon på några lägenheter som vi spanat på länge men som vi trodde va körda...! Så emma stannar kvar här i Kaunas och åker till sverige på lördag istället. Klockan tio ska de dit och de ska självklart försöka kriga till sig en lägenhet till mig också. Vi kommer hålla telefonkontakt hela tiden kan jag säga. Men vi vet inte priset eller storlek så det är ganska oklart än så länge. Lägenheterna ligger alla i samma byggnad och är helt nyrenoverade, belägna mitt på laisves! Hoppas hoppas, det vore verkligen guld :D 
 
Men nu ska jag sova så att jag inte försover mig imorgon hehe... ;) Ses snart!!
 
 

1 kommentarer

Pappa

24 Jan 2014 07:43

Välkommen hem!

Kommentera

Publiceras ej