Hej! 
Idag fick jag en bra start på dagen med en härlig joggingrunda i solen. Kan inte förstå att det bara är februari en dag som den här. Vi har ett perfekt spår precis vid oss här, ungefär 2km skulle jag tro så idag körde jag två varv :D Det är också ett utomhusgym även om det är ganska fattigt hehe.. 
 
Tyvärr har resten av dagen tillbringats inomhus tillsammans med böckerna. Just nu håller jag på att laga mat, kyckligfilé med couscous och en sweet&sour creme fraich sås, ska bli gooooooott! Tentan imorgon är inte förrens ett så det är bra, då kan jag plugga heeeeeela natten 
 
Pussar och kramar till er <3
 
 
 
 
 
Haha egentligen tycker jag inte alls om den här bilden men... lite kul är den
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamma

25 Feb 2014 18:20

Vilken tur att det finns så bra joggingspår i närheten där du bor. Är det på ön utanför som de ligger? Jättegrattis till dina fina resultat, nu vore det väl sjutton om du inte skulle klara tentan också... Tänker på dej i morgon! Kram Mamma <3

Svar: jaaa det är precis över en cykelbro som vi har här vid oss!! ELLER HUR! jag tycker samma :D :D :D haha
None None

Kommentera

Publiceras ej