Vilken helg! 
Full rulle med roligheter. Förutom hockeyn mellan Sverige-Canada i helgen då, ville bara att matchen skulle ta slut. Det var till och med jobbigt bara att kolla på. Vi mötte i alla fall upp några svenska kompisar på en pub och såg matchen så för det var det tummen upp. Söndagen bjöd också på riktigt vårväder :D :D Men vad hände sen.. ? Idag var det kallt igen :( 
 
Imorgon skulle vi ha latinprov men jag och Emma gjorde det idag istället så vi skulle få det överstökat för nu är vi istället lediga hela dagen imorgon och det är väldigt skönt med tanke på tentan. Provet idag gick bra, men hon är lite lurig eftersom att hon alltid har på sina prov att man får minus om man svarar fel, så jag antar att jag inte heller den här gången slipper undan något minus. Det är en svår avvägning! 
 
Om det inte är för kyligt imorgon så tror jag faktiskt att jag ska ge mig ut på en joggingrunda. Men vill inte bestämma något nu, vi får se hur jag känner imorgon... :P 
Kramar till er <3
 
Min utsikt just nu: 
 

1 kommentarer

Pappa

24 Feb 2014 21:45

= 4r
Kämpa på!
DJ

Kommentera

Publiceras ej