Gooodday everyoneeeeee! 
 
Lika bra att jag börjar berätta om igår kanske?? Det var alltså nollningstajm, vi var ungefär 80 personer som kom och ah det gick inte som planerat så att säga :P Det gick liksom inte att hålla ordning utan slutade i ägg, mjöl och fiskkrig haha det var sjukt roligt i alla fall och det var ju det viktigaste även om det inte blev som planerat alls! Så sen åkte vi hem, duchade och drog ner på stan där de hyrt en klubb och nollningsfesten fortsatte, superkul såklart. 
 
Lägligt nog så hade vi "invigningsceremoni" idag klockan tolv - och statusen på de internationella studenterna var väll kanske inte på topp... ;P Den höll på i ungefär två timmar, det var en del tal och eleverna (vi alltså) presenterades en och en på scenen, skakade hand med rektorn och fick en liten goodiebag. Efteråt bjöds det på snittar och dryck så man kan väll säga att lite mingel uppstod
 
Efter skolan har vi snurrat runt i Akropolis, nu tar vi det lite lugnt och så får vi se lite vad som händer ikväll! Bjuder på några bilder från nollningen :D Pussar & kramar :)
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Mamma

28 Sep 2013 10:05

Så där ja!!!
Börjar allvaret nu, eller...?
Ser ut som om ni är rejält inskolade i alla fall :-)

Mojy

13 Jan 2014 18:35

Hej :) jag funderar på att plugga till tandläkare i kaunas. Skulle du kunna ge mig lite tips o info om hur det är? Skulle jätte gärna vilja komma i kontakt med nån som läser till tandläkare (om du känner nån) du kan facebooka mig : mojy noroozi skulle bli jätte tacksam :)

Svar: Nu har jag svarat på massa av era frågor på bloggen! :)
None None

Anonym

12 Feb 2014 09:49

Halloj Sara!

Jag skulle vilja fråga en enkel fråga kring studenterna i din omgivning, hittade inte något om det i bloggen. Kan man maila dig eller dylikt? Mvh

Svar: Jag har skickat ett mejl till dig! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej