Idag slutade jag klockan fem och då var vi på lite lyxhumör så vi åkte in till stan och satte oss på en mysig restaurang. Emma åker till sverige tidigt, tidigt imorgon också och kommer tillbaka sent söndag. Vi var helt enkelt inte sugna på att åka hem då det innebär att skriva labbrapport egentligen.. ;) busfrö man ääääääär
 
Emma åker till Sverige, Amandas mamma är här så hon bor med sin mamma och Sveas föräldrar kommer imorgon över helgen också - sååååå jaa men halloweenfest??? Någon?? Kan erbjuda fet fest i hostelrummet! Hahaha nejdå men har ju ändå känt att det blir en rätt ensam helg så då blev jag jätteglad när jag blev bjuden hem till en tysk & en spansk tjej, Veronica och Mirta, imorgon på lite godmat och halloweenmys. Trots att de var ovetandes om min ensamhet! Vilket alltså kan innebära att det inte bara var för att de tycker synd om mig, *caching*. Nej men skämt åsido igen så blev jag jätteglad och det ska bli superkul :D
 
Nu somnar jag sent ikväll igen. Fööörstår inte. Men rapporten är skriven iaf, har några grafer jag behöver rita. Idag har vi undersökt pacemakers, inte deras totala funktion m.m. för det är ju fysik vi läser. Utan mer beräkningar, till exempel att räkna ut batteriets livstid utifrån patientens puls - mer på den nivån! Men det är rätt kul :) 
 
Imorgon har jag bara en lecture - på dagens bästa tidpunkt, 08.00. Har tänkt att gå dit (alla lektioner under physics är på sjukhuset så dit går jag på fem min!) och sen gå tillbaka hem och fortsätta sova ;)) Antagligen kommer jag typ sitta själv på lecturen, men sen kommer det där som professorn snackade om som en fråga på provet och då kommer man ihåg! JUSSTE. hehe hoppas Amanda pallrar sig dit i alla fall! (lectures är inte obligatoriska). Så efter 9.30 är vi allltså lediga och det tom måndag pga halloween! :D Långweekend (y) 
 
Nu är det natti natti för min del, många kramar till er :) <3 <3 <3 <3 <3
 
Blev mer än enrätters kan jag säga hehe... ;) Emma ser lite crazy ut på bilden men det är bara för att jag har redigerat den då den var väldigt mörk. MYSPYS. PUSS!
 

Kommentera

Publiceras ej