Hej! 
Då var jag tillbaka i Kaunas efter några underbara och fartfyllda dagar i Sverige! :) Har haft det toppenbra verkligen och det var så härligt att träffa alla igen. Jag har antagligen de mest underbara vännerna man kan önska sig, det tråkiga är att ni fattar det inte själva!! Jag är så glad att jag har er <3 
 
Jag hann också med en natt i stockholm där vi röjde sturecompagniet för en kväll och firade johanna som precis fyllt 20! Så kul att träffa er alla där också. Linnea har fått en jättefin lägenhet på essingen också tillsammans med Elin så det var himla kul att se. Helgen bjöd också på mycket morgonmys med mamma samt yatzyspelande med mormor! Fick inte träffa pappa eller syster förstås men Öi fick jag se en sväng i stockholm! Han som snart flyr till NZ på jobb - lycka till brysch!!! 
 
MEN nu är jag alltså tillbaka i Kaunas och ahh faktiskt så känns det lite som "home sweet home", vilket ju är bra (!?). Nu är det Physics i tre veckor, men skriver mer om det ikväll! 
 
Bara en liten hälsning hem helt enkelt...! Ingen av er som förstår hur mycket jag bryr mig om er därhemma, ni betyder allt för mig! <3 <3 <3 KBK, PUSS!
 
 

1 kommentarer

Mamma

28 Oct 2013 09:59

Måste protestera lite...!
Du får människor i din omgivning att må bra och känna sig uppskattade och värdefulla! Det är en unik egenskap, vårda den ömt!
Kort sagt - vi känner att du tycker om oss och vi ÄLSKAR dej <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej