Hej!! 
Nu har vardagen infunnit sig igen och det känns bra! Ny kurs med nya möjligheter (!?) hahaha. Nu kör vi medical physics i 3 veckor och hittills känns det bra faktiskt, jag känner att jag har fått mycket med mig från gymnasiet. På Älvkullen kan fysik nästan kallas heligt. Första prioritet alla dagar i veckan, tillsammans med matte och kemi kanske. Så om den här kursen går bra så har jag dig att tacka Björn. Åh björne
 
Idag har varit en riktigt bra dag, men också en ganska vanlig dag. Har tänkt att specificera mig om hur min dag har sett ut då det ofta ser ut ungefär såhär :D :
 
07.00 - Klockan ringer, och efter ett antal snoozningar åker fötterna på golvet bredvid sängen
08.00 - Sitter jag i skolan och har 1,5h lecture
(Här emellan någonstans slänger jag i mig frukosten)
10.30 - LAB i cirkus 2h. Idag tog vi EKG på varandra, analyserade och gjorde beräkningar
13.00 - Kommer hem. Gör läxor och skriver så långt jag hinner på labbrapporten medans jag har det färskt i minnet!
15.30 - Litauiskalektion, 1,5h.
17.00 - Snipp snapp snut så var den skoldagen slut!
 
Efter skolan åkte jag och handlade, var precis svinhungrig så som den a lá carte mästare jag är stekte jag på ett par fiskpinnar som jag satt och tuggade på ett bra tag. När jag väcktes från matkoman som ganska snabbt infann sig skrev jag klart labbrapporten och pluggade fysik i sin allmänhet. Ny månad innebär också nya scheman så har strukturerat upp i kalendern, och eftersom jag också är monitor så måste jag se till att inga lektioner krockar osv, det är viktigt att strukturera upp! 
 
Nu ska jag precis snurra på en film :) Många många varma kramar som vanligt till er därhemma <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej