Hej! :) 
Igår var vi då somsagt i mainbuilding och pluggade hela dagen, där får vi tillgång till allt material vi behöver och får klämma och känna så det är toppen :D Sen var jag på ett jätteroligt möte som jag berättar mer om nästa vecka... 
 
Igårkväll gick vi ut och åt med madde från vetrinär också och sen gick vi på bio. Hunger games 2, har bara sett ettan någongång på ett flyg tror jag men kom ihåg att den var jättebra och det var tvåan också! Kan verkligen rekomendera men det bygger på att man har sett ettan tycker jag, efter att ha sett tvåan nu så vill jag nästan se ettan igen så att saker och ting ska klicka lite mer haha.. ;) 
 
Lördagen har spenderats i biblioteket morgon till kväll, nu ligger jag hemma och återhämtar mig lite men ska snart hoppa in i duschen för att åka in till stan och möta några spanska kompisar, god mat + julmarknad! Ska bli supermysigt och skönt att få tankarna på något annat för dagen imorgon kommer nog spenderas den också helhjärtat på bibblan <3 <3 <3 hehehe... :) Kramar till er därhemma <3
 
En bild från vårt körsbärsvägen i somras haha :D
 
 

1 kommentarer

Lars

01 Dec 2013 08:51

Det är härligt att förstå att du tycker mycket om att plugga denna kursen. Hoppas det var roligt på julmarknaden också.
DJ

Kommentera

Publiceras ej