Hej!
48 väldigt intensiva och stressfyllda dagar är nu över. Först skriftligt prov i torsdags och sen den muntliga delen i fredags. Det gick bra, jag passade, och känns underbart skönt! Så igårkväll var det megafest hos en klasskompis där i princip alla ettor var för att fira! :) Kvällen var galet kul och när gick jag upp ur sängen idag..? 18.00 haha, helt utpumpad! 
 
Ikväll har jag varit och kollat på fotbollsturnering med massa kompisar. KIMSU, typ som elevråd, anordnade den för alla internationella studenter. Har haft en rätt lagom dag faktiskt, nu är jag hemma igen och ska precis slå på efterlyst, haha jag vet inte varför jag tycker om efterlyst så mycket men kan inte missa ett enda avsnitt haha ;) 
 
Det är tre dagar kvar till jullov nu också, kan knappt fatta det - det ska bli så skönt!!! :D :D :D Och få träffa alla vänner och familj också wiiiiiiie :D
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamma

14 Dec 2013 23:17

Välkommen hem! Längtar jättemycket efter dej <3 <3 <3
Kram Mamma

Kommentera

Publiceras ej